Klarić, L. (2021). Važnost vizuala u digitalnom marketingu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:333119
Klarić, Lucija. "Važnost vizuala u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:333119
Klarić, Lucija. "Važnost vizuala u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:333119
Klarić, L. (2021). 'Važnost vizuala u digitalnom marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:333119
Klarić L. Važnost vizuala u digitalnom marketingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:333119
L. Klarić, "Važnost vizuala u digitalnom marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:333119