Šantek, I. (2021). Utjecaj boja na potrošače u marketingu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915
Šantek, Ines. "Utjecaj boja na potrošače u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915
Šantek, Ines. "Utjecaj boja na potrošače u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915
Šantek, I. (2021). 'Utjecaj boja na potrošače u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915
Šantek I. Utjecaj boja na potrošače u marketingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915
I. Šantek, "Utjecaj boja na potrošače u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915