Blazina, M. (2009). Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina, Marko. "Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina, Marko. "Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina, M. (2009). 'Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina M. Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
M. Blazina, "Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235