Sažetak | U svijetu u kojem je gotovo svaki aspekt života iskomercijaliziran, a tržišna
konkurencija i više nego velika, vrlo je važno znati se prilagoditi. Svaka tvrtka, a
naročito neka novija, koja želi uspjeti i nametnuti se kvalitetom ili pak imidžem svojih
proizvoda na tržištu, mora se oglašavati. Bez obzira na financijske mogućnosti tvrtke,
oglašavanje je postalo imperativ – bez dobre propagandne kampanje šanse za uspjeh
tvrtke, odnosno pojedinog proizvoda, su minimalne ili nikakve. Zbog toga, svaka tvrtka
koja za svoj cilj ima uspjeh na tržištu i dominaciju nad konkurencijom, trebala bi
koristiti usluge reklamne agencije.
Takve agencije zapošljavaju stručan tim ljudi iz područja grafičkog dizajna. U tom
kontekstu, grafički dizajneri postaju tvorci neke ideje koju putem sredstava vizualnih
komunikacija prezentiraju publici, odnosno potrošačima, a oni će je, ovisno o tome
kako je prezentiramo, prihvatiti ili odbiti.
Danas je sve češći slučaj da dizajneri više gotovo i ne biraju sredstva kojima će se
koristiti u namjeri ostvarenja većeg profita tvrtke za koju rade promidžbu te njihova
komunikacija s potrošačima postupno prelazi u neki vid manipulacije.
Budući ću se u skoroj budućnosti i sama susresti sa izazovima struke, ideja ovog rada je
bila objediniti sva znanja stečena na studiju vezana uz područje grafičkog dizajna te u
konačnici primijeniti ta znanja u praksi na način da napravim propagandnu kampanju za
imaginarni proizvod postojeće tvrtke. |