Šebalj, A. (2022). Stvaranje vizualnog identiteta u glazbenoj industriji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:826994
Šebalj, Antonio. "Stvaranje vizualnog identiteta u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:826994
Šebalj, Antonio. "Stvaranje vizualnog identiteta u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:826994
Šebalj, A. (2022). 'Stvaranje vizualnog identiteta u glazbenoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:826994
Šebalj A. Stvaranje vizualnog identiteta u glazbenoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:826994
A. Šebalj, "Stvaranje vizualnog identiteta u glazbenoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:826994