prikaz prve stranice dokumenta Psihološki utjecaj boja u marketingu
Rad nije dostupan
završni rad
Psihološki utjecaj boja u marketingu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. urn:nbn:hr:216:637738

Lovrinović, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Lovrinović, M. (2020). Psihološki utjecaj boja u marketingu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738

Lovrinović, Martina. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738

Lovrinović, Martina. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738

Lovrinović, M. (2020). 'Psihološki utjecaj boja u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738

Lovrinović M. Psihološki utjecaj boja u marketingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2020 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738

M. Lovrinović, "Psihološki utjecaj boja u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738