Lovrinović, M. (2020). Psihološki utjecaj boja u marketingu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738
Lovrinović, Martina. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738
Lovrinović, Martina. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738
Lovrinović, M. (2020). 'Psihološki utjecaj boja u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738
Lovrinović M. Psihološki utjecaj boja u marketingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738
M. Lovrinović, "Psihološki utjecaj boja u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637738