prikaz prve stranice dokumenta Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama
Rad nije dostupan
diplomski rad
Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. urn:nbn:hr:216:999415

Mandić, Vjeko
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Mandić, V. (2012). Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415

Mandić, Vjeko. "Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415

Mandić, Vjeko. "Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415

Mandić, V. (2012). 'Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 01.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415

Mandić V. Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2012 [pristupljeno 01.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415

V. Mandić, "Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415