prikaz prve stranice dokumenta Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima
Rad nije dostupan
diplomski rad
Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. urn:nbn:hr:216:627405

Kelava, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Kelava, A. (2013). Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405

Kelava, Ana. "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405

Kelava, Ana. "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405

Kelava, A. (2013). 'Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 07.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405

Kelava A. Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 07.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405

A. Kelava, "Suvremena medijsko-grafička produkcija na primjeru guerrilla komunikacije s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:627405