prikaz prve stranice dokumenta Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju
Rad nije dostupan
diplomski rad
Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. urn:nbn:hr:216:186023

Mance, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Mance, I. (2013). Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023

Mance, Iva. "Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023

Mance, Iva. "Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023

Mance, I. (2013). 'Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 11.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023

Mance I. Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 11.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023

I. Mance, "Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023