Žižić, A. (2015). Uloga fotografije u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:018451
Žižić, Ana. "Uloga fotografije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:018451
Žižić, Ana. "Uloga fotografije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:018451
Žižić, A. (2015). 'Uloga fotografije u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:018451
Žižić A. Uloga fotografije u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2015 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:018451
A. Žižić, "Uloga fotografije u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:018451