prikaz prve stranice dokumenta Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda
Rad nije dostupan
diplomski rad
Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. urn:nbn:hr:216:905670

Nižetić, Viktorija
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Nižetić, V. (2016). Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670

Nižetić, Viktorija. "Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670

Nižetić, Viktorija. "Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670

Nižetić, V. (2016). 'Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670

Nižetić V. Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2016 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670

V. Nižetić, "Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670