prikaz prve stranice dokumenta Implementacija marketinga u nakladništvo
Rad nije dostupan
diplomski rad
Implementacija marketinga u nakladništvo
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. urn:nbn:hr:216:806528

Gašparić, Silvija
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Gašparić, S. (2017). Implementacija marketinga u nakladništvo (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:806528

Gašparić, Silvija. "Implementacija marketinga u nakladništvo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:806528

Gašparić, Silvija. "Implementacija marketinga u nakladništvo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:806528

Gašparić, S. (2017). 'Implementacija marketinga u nakladništvo', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 01.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:806528

Gašparić S. Implementacija marketinga u nakladništvo [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 01.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:806528

S. Gašparić, "Implementacija marketinga u nakladništvo", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:806528