Gašparić, S. (2017). Implementacija marketinga u nakladništvo (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:150008
Gašparić, Silvija. "Implementacija marketinga u nakladništvo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:150008
Gašparić, Silvija. "Implementacija marketinga u nakladništvo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:150008
Gašparić, S. (2017). 'Implementacija marketinga u nakladništvo', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:150008
Gašparić S. Implementacija marketinga u nakladništvo [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:150008
S. Gašparić, "Implementacija marketinga u nakladništvo", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:150008