prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. urn:nbn:hr:216:105185

Grgić, Mirna
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Grgić, M. (2018). Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185

Grgić, Mirna. "Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185

Grgić, Mirna. "Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185

Grgić, M. (2018). 'Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 01.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185

Grgić M. Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 01.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185

M. Grgić, "Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185