Delija, A. (2018). Utjecaj boje na psihologiju potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:666568
Delija, Antonio. "Utjecaj boje na psihologiju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:666568
Delija, Antonio. "Utjecaj boje na psihologiju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:666568
Delija, A. (2018). 'Utjecaj boje na psihologiju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:666568
Delija A. Utjecaj boje na psihologiju potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:666568
A. Delija, "Utjecaj boje na psihologiju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:666568