Šalov, J. (2018). Utjecaj inovativnih oblika vanjskog oglašavanja na uočavanje poruke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:525759
Šalov, Josip. "Utjecaj inovativnih oblika vanjskog oglašavanja na uočavanje poruke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:525759
Šalov, Josip. "Utjecaj inovativnih oblika vanjskog oglašavanja na uočavanje poruke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:525759
Šalov, J. (2018). 'Utjecaj inovativnih oblika vanjskog oglašavanja na uočavanje poruke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:525759
Šalov J. Utjecaj inovativnih oblika vanjskog oglašavanja na uočavanje poruke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:525759
J. Šalov, "Utjecaj inovativnih oblika vanjskog oglašavanja na uočavanje poruke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:525759