Tovernić, M. (2019). Utjecaj medija pri odabiru boje automobila (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:697669
Tovernić, Matea. "Utjecaj medija pri odabiru boje automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:697669
Tovernić, Matea. "Utjecaj medija pri odabiru boje automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:697669
Tovernić, M. (2019). 'Utjecaj medija pri odabiru boje automobila', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:697669
Tovernić M. Utjecaj medija pri odabiru boje automobila [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:697669
M. Tovernić, "Utjecaj medija pri odabiru boje automobila", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:697669