diplomski rad
Utjecaj persuazivnog dizajna na korisničko iskustvo i korisnikov odabir
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. urn:nbn:hr:216:383161

Horvat, Dorian
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Horvat, D. (2020). Utjecaj persuazivnog dizajna na korisničko iskustvo i korisnikov odabir (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:383161

Horvat, Dorian. "Utjecaj persuazivnog dizajna na korisničko iskustvo i korisnikov odabir." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:383161

Horvat, Dorian. "Utjecaj persuazivnog dizajna na korisničko iskustvo i korisnikov odabir." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:383161

Horvat, D. (2020). 'Utjecaj persuazivnog dizajna na korisničko iskustvo i korisnikov odabir', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 30.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:383161

Horvat D. Utjecaj persuazivnog dizajna na korisničko iskustvo i korisnikov odabir [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2020 [pristupljeno 30.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:383161

D. Horvat, "Utjecaj persuazivnog dizajna na korisničko iskustvo i korisnikov odabir", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:383161