prikaz prve stranice dokumenta Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda
Rad nije dostupan
diplomski rad
Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. urn:nbn:hr:216:283123

Grubiša, Paula
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Grubiša, P. (2020). Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123

Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123

Grubiša, Paula. "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123

Grubiša, P. (2020). 'Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123

Grubiša P. Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2020 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123

P. Grubiša, "Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:283123