diplomski rad
Utjecaj boja i fotografije na psihologiju potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. urn:nbn:hr:216:133308

Buljan, Branimir
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Buljan, B. (2021). Utjecaj boja i fotografije na psihologiju potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:133308

Buljan, Branimir. "Utjecaj boja i fotografije na psihologiju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:133308

Buljan, Branimir. "Utjecaj boja i fotografije na psihologiju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:133308

Buljan, B. (2021). 'Utjecaj boja i fotografije na psihologiju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:133308

Buljan B. Utjecaj boja i fotografije na psihologiju potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:133308

B. Buljan, "Utjecaj boja i fotografije na psihologiju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:133308