Pupić Bakrač, L. (2022). Primjena umjetne inteligencije u marketingu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:866492
Pupić Bakrač, Lucija. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:866492
Pupić Bakrač, Lucija. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:866492
Pupić Bakrač, L. (2022). 'Primjena umjetne inteligencije u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:866492
Pupić Bakrač L. Primjena umjetne inteligencije u marketingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:866492
L. Pupić Bakrač, "Primjena umjetne inteligencije u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:866492