Tomerlin, R. (2009). Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke (Magistarski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin, R. (2009). 'Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke', Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin R. Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke [Magistarski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
R. Tomerlin, "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke", Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627