prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke
Rad nije dostupan
magistarski rad
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. urn:nbn:hr:216:681627

Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Tomerlin, R. (2009). Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke (Magistarski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin, R. (2009). 'Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke', Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin R. Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke [Magistarski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

R. Tomerlin, "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke", Magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627