završni rad
Uloga ambalaže u prodaji proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. urn:nbn:hr:216:973558

Ivčević, Ena
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Ivčević, E. (2017). Uloga ambalaže u prodaji proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:973558

Ivčević, Ena. "Uloga ambalaže u prodaji proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:973558

Ivčević, Ena. "Uloga ambalaže u prodaji proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:973558

Ivčević, E. (2017). 'Uloga ambalaže u prodaji proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:973558

Ivčević E. Uloga ambalaže u prodaji proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:973558

E. Ivčević, "Uloga ambalaže u prodaji proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:973558