Jakovljević, A. (2017). Kolorimetrijske tolerancije europskih i domaćih brendova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:984645
Jakovljević, Adriana. "Kolorimetrijske tolerancije europskih i domaćih brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:984645
Jakovljević, Adriana. "Kolorimetrijske tolerancije europskih i domaćih brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:984645
Jakovljević, A. (2017). 'Kolorimetrijske tolerancije europskih i domaćih brendova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:984645
Jakovljević A. Kolorimetrijske tolerancije europskih i domaćih brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:984645
A. Jakovljević, "Kolorimetrijske tolerancije europskih i domaćih brendova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:984645