Sažetak | Fotomonografija, kao knjiga jedinstvene dokumentarne građe, sačinjena od
najupečatljivijih fotografija, najčešće s popratnim opisom ili tekstom, pozicionira
kao visoko složen projekt koji zahtjeva organizaciju čitavog niza elemenata koje
je potrebno izbalansirati u odredjenom omjeru kako bi čitav proces bio isplativ.
U ovom radu se obradjuju detalji vezani uz izradu monografije, od početka
same ideje, njene realizacije, osiguravanja financija za izvedbu, do potražnje
partnera za suradnju u projektu i potencijalnih sponzora, preko nakladničkih
kuća i izdavanja, do daljnje distribucije preko marketinga i prezentacije krajnjim
korisnicima, odnosno kupcima.
Poseban naglasak pridodaje se tehničkoj i umjetničkoj strani fotografije, kao
jednom od najvažnijih faktora samog procesa.
Tema obuhvaća realizaciju projekta od prvobitne faze idejne zamisli,
savladavanja odredjenih prepreka u izradnji, preko kompilacije ciljeva, strategija
i mjera, do završnog proizvoda u obliku knjige za koju je još potrebna daljnja
distribucija, ciljana promocija i marketing kako bi se ostvario odredjeni profit i
isplativost čitavog projekta. |