Blažević, N. (2022). Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:403053
Blažević, Nela. "Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:403053
Blažević, Nela. "Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:403053
Blažević, N. (2022). 'Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:403053
Blažević N. Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:403053
N. Blažević, "Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:403053