prikaz prve stranice dokumenta Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo
Rad nije dostupan
završni rad
Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, Dina
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Matijević, D. (2013). Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, Dina. "Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, Dina. "Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, D. (2013). 'Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 01.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević D. Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 01.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

D. Matijević, "Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107