Sažetak | Vizualni identitet je ključan za svaku tvrtku te se odabirom izgleda i tipa elemenata stvara
jedinstveno rješenje koje zatim tu tvrtku diferencira na tržištu. U to spada dizajn logotipa,
odabir palete boja, tipografija i slično pri čemu treba imati na umu kakav će dojam oni
prenijeti i je li u skladu s onim kojim se tvrtka nastoji prikazati. Za rad je ključna grčka
mitologija koja je jedna od svjetski najpoznatiji, primarno po svojim božanstvima, a zatim
i herojima, čudovištima i ostalim likovima. Opisana božanstva su Dioniz, bog vina,
plodnosti, uživanja, opojnosti i vina te Afrodita božica ženske ljepote, ljubavi i spolnosti.
Kako su se priče prenosile primarno verbalnim putem, a i zapisani mitovi su često bili
izmijenjeni kako bi odgovarali poruci koju je autor želio prenijeti, postoje razne priče i
verzije postanka i njihovog djelovanja. Još su opisani mitski likovi Dedal i Ikar te
čudovište Minotaur. Analiza postojećih logotipa obuhvaća Nike, Versace, NBC i
Goodyear logotipe gdje se govori o njihovom postanku, povezanosti s mitskim likovima
te odabiru elemenata. Nakon teorijskog dijela, slijedi praktični dio gdje je prikazan proces
izrade originalnog rješenja kroz korake, odabir jednog od četiri napravljena logotipa za
izradu vizualnog identiteta putem ankete te stvaranje finalnog vizualnog identiteta. |