Karasman, K. (2017). Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman, K. (2017). 'Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman K. Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
K. Karasman, "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594