Souček, M. (2015). Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396
Souček, Monika. "Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396
Souček, Monika. "Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396
Souček, M. (2015). 'Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396
Souček M. Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396
M. Souček, "Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396