diplomski rad
Persuazija u marketinškoj komunikaciji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. urn:nbn:hr:111:781868

Sladić, Vedran
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Sladić, V. (2015). Persuazija u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić, Vedran. "Persuazija u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić, Vedran. "Persuazija u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić, V. (2015). 'Persuazija u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić V. Persuazija u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

V. Sladić, "Persuazija u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868