prikaz prve stranice dokumenta Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Blečić, B. (2015). Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, Barbara. "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, Barbara. "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, B. (2015). 'Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić B. Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

B. Blečić, "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065