Divić, L. (2018). Poslovne mogućnosti društvenih medija: Instagram i YouTube (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:713500
Divić, Laura. "Poslovne mogućnosti društvenih medija: Instagram i YouTube." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:713500
Divić, Laura. "Poslovne mogućnosti društvenih medija: Instagram i YouTube." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:713500
Divić, L. (2018). 'Poslovne mogućnosti društvenih medija: Instagram i YouTube', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:713500
Divić L. Poslovne mogućnosti društvenih medija: Instagram i YouTube [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:713500
L. Divić, "Poslovne mogućnosti društvenih medija: Instagram i YouTube", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:713500