diplomski rad
Neuromarketing u odnosima s javnošću
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2019. urn:nbn:hr:111:836638

Bilanović, Amadea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Bilanović, A. (2019). Neuromarketing u odnosima s javnošću (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638

Bilanović, Amadea. "Neuromarketing u odnosima s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638

Bilanović, Amadea. "Neuromarketing u odnosima s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638

Bilanović, A. (2019). 'Neuromarketing u odnosima s javnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638

Bilanović A. Neuromarketing u odnosima s javnošću [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638

A. Bilanović, "Neuromarketing u odnosima s javnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638