Zadravec, M. (2019). Percepcija otuđenosti i načini komuniciranja mladih u novim medijima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082415
Zadravec, Martina. "Percepcija otuđenosti i načini komuniciranja mladih u novim medijima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082415
Zadravec, Martina. "Percepcija otuđenosti i načini komuniciranja mladih u novim medijima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082415
Zadravec, M. (2019). 'Percepcija otuđenosti i načini komuniciranja mladih u novim medijima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082415
Zadravec M. Percepcija otuđenosti i načini komuniciranja mladih u novim medijima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082415
M. Zadravec, "Percepcija otuđenosti i načini komuniciranja mladih u novim medijima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082415