Čule, F. (2019). Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163
Čule, Franka. "Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163
Čule, Franka. "Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163
Čule, F. (2019). 'Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 18.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163
Čule F. Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 18.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163
F. Čule, "Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163