diplomski rad
Brend kao sredstvo masovne komunikacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. urn:nbn:hr:111:506337

Martinović, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Martinović, M. (2020). Brend kao sredstvo masovne komunikacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović, Martina. "Brend kao sredstvo masovne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović, Martina. "Brend kao sredstvo masovne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović, M. (2020). 'Brend kao sredstvo masovne komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović M. Brend kao sredstvo masovne komunikacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

M. Martinović, "Brend kao sredstvo masovne komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337