završni rad
Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Krupljanin, P. (2020). Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin, Petra. "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin, Petra. "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin, P. (2020). 'Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin P. Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 28.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

P. Krupljanin, "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302