Marić, M. (2021). Metode promocije oglašivača u nativnim prilozima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:106306
Marić, Mirna. "Metode promocije oglašivača u nativnim prilozima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:106306
Marić, Mirna. "Metode promocije oglašivača u nativnim prilozima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:106306
Marić, M. (2021). 'Metode promocije oglašivača u nativnim prilozima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:106306
Marić M. Metode promocije oglašivača u nativnim prilozima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:106306
M. Marić, "Metode promocije oglašivača u nativnim prilozima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:106306