Fašaić Musurliev, Z. (2021). Percepcija utjecaja reklamnog sadržaja na djecu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:715181
Fašaić Musurliev, Zita. "Percepcija utjecaja reklamnog sadržaja na djecu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:715181
Fašaić Musurliev, Zita. "Percepcija utjecaja reklamnog sadržaja na djecu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:715181
Fašaić Musurliev, Z. (2021). 'Percepcija utjecaja reklamnog sadržaja na djecu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:715181
Fašaić Musurliev Z. Percepcija utjecaja reklamnog sadržaja na djecu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:715181
Z. Fašaić Musurliev, "Percepcija utjecaja reklamnog sadržaja na djecu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:715181