prikaz prve stranice dokumenta Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. urn:nbn:hr:111:306511

Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Brdovčak, B. (2015). Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, B. (2015). 'Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak B. Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

B. Brdovčak, "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511