diplomski rad
Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. urn:nbn:hr:111:918910

Kiridžija, Mislav
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Kiridžija, M. (2022). Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910

Kiridžija, Mislav. "Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910

Kiridžija, Mislav. "Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910

Kiridžija, M. (2022). 'Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910

Kiridžija M. Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910

M. Kiridžija, "Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910