završni rad
Persuazija u marketingu: Kako brandovi nagovaraju potrošače na kupnju svojih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. urn:nbn:hr:111:805561

Šokčević, Juro
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Šokčević, J. (2022). Persuazija u marketingu: Kako brandovi nagovaraju potrošače na kupnju svojih proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:805561

Šokčević, Juro. "Persuazija u marketingu: Kako brandovi nagovaraju potrošače na kupnju svojih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:805561

Šokčević, Juro. "Persuazija u marketingu: Kako brandovi nagovaraju potrošače na kupnju svojih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:805561

Šokčević, J. (2022). 'Persuazija u marketingu: Kako brandovi nagovaraju potrošače na kupnju svojih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:805561

Šokčević J. Persuazija u marketingu: Kako brandovi nagovaraju potrošače na kupnju svojih proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 08.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:805561

J. Šokčević, "Persuazija u marketingu: Kako brandovi nagovaraju potrošače na kupnju svojih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:805561