Bareza, L. (2022). Važnost medijske pismenosti za konzumente medija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:251714
Bareza, Lina. "Važnost medijske pismenosti za konzumente medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:251714
Bareza, Lina. "Važnost medijske pismenosti za konzumente medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:251714
Bareza, L. (2022). 'Važnost medijske pismenosti za konzumente medija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:251714
Bareza L. Važnost medijske pismenosti za konzumente medija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:251714
L. Bareza, "Važnost medijske pismenosti za konzumente medija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:251714