Kelenić, S. (2022). Relevantne marketinške prakse u promociji zabavnih događaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:408126
Kelenić, Sara. "Relevantne marketinške prakse u promociji zabavnih događaja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:408126
Kelenić, Sara. "Relevantne marketinške prakse u promociji zabavnih događaja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:408126
Kelenić, S. (2022). 'Relevantne marketinške prakse u promociji zabavnih događaja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:408126
Kelenić S. Relevantne marketinške prakse u promociji zabavnih događaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:408126
S. Kelenić, "Relevantne marketinške prakse u promociji zabavnih događaja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:408126