završni rad
Uloga reklama u medijima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. urn:nbn:hr:111:405965

Omerović, Dominik
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Omerović, D. (2022). Uloga reklama u medijima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965

Omerović, Dominik. "Uloga reklama u medijima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965

Omerović, Dominik. "Uloga reklama u medijima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965

Omerović, D. (2022). 'Uloga reklama u medijima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965

Omerović D. Uloga reklama u medijima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 10.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965

D. Omerović, "Uloga reklama u medijima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965