završni rad
Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. urn:nbn:hr:111:046737

Skec, Patricia
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Skec, P. (2022). Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737

Skec, Patricia. "Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737

Skec, Patricia. "Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737

Skec, P. (2022). 'Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737

Skec P. Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737

P. Skec, "Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737