Sušić, J. (2022). Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić, Janja. "Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić, Janja. "Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić, J. (2022). 'Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić J. Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
J. Sušić, "Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801