završni rad
Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić, Mihaela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Ljubić, M. (2022). Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić, M. (2022). 'Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić M. Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

M. Ljubić, "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865