Bednjanec, T. (2023). Problematika razumijevanja pročitanoga u djece i mladih (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237707
Bednjanec, Tamara. "Problematika razumijevanja pročitanoga u djece i mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237707
Bednjanec, Tamara. "Problematika razumijevanja pročitanoga u djece i mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237707
Bednjanec, T. (2023). 'Problematika razumijevanja pročitanoga u djece i mladih', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237707
Bednjanec T. Problematika razumijevanja pročitanoga u djece i mladih [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237707
T. Bednjanec, "Problematika razumijevanja pročitanoga u djece i mladih", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237707