diplomski rad
Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. urn:nbn:hr:111:489860

Barać, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Barać, K. (2023). Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860

Barać, Karla. "Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860

Barać, Karla. "Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860

Barać, K. (2023). 'Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860

Barać K. Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860

K. Barać, "Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860